جمعه21 ارديبهشت 1403     Thursday, May 9, 2024
1401/03/11
کدخبر :66250
21
چاپ :

خبر خوب دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای زوج‌های نابارور

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه اندازی مرکز ناباروری در جنوب کرمان خبرداد و گفت: مجوز لازم برای آن هم گرفته شده و در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی برای زوج های نابارور خواهیم بود.

علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون راهکارهای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جیرفت گفت: مشکلاتی که ناشی از کاهش نرخ باروری و همینطور فرزندآوری و پیری جمعیت وجود دارد در حوزه جنوب کرمان هم مثل کل کشور درگیر این مسئله هستیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود:دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم مطابق با صیانت ها در بحث برنامه قرارگاه جوانی جمعیت که در دانشگاه تشکیل شده است و همه مدیران   به صورت اجرایی خیلی از فرامین این برنامه را در دستور کار قرار میدهند.
 
خیرخواه با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث حمایت از خانواده جوانی جمعیت تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نوید خوبی که برای مردم منطقه داریم اینکه در اینده نزدیک مرکز ناباروری جنوب استان که مجوز آن هم گرفته شده است راه اندازی و افتتاح خواهد شد تا معضلی که مردم منطقه به دلیل مشکل ناشی از ناباروری مجبور هستند به مرکز استان و یا سایر استان ها مراجعه کنند برطرف شود. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به انجام زایمان های بدون درد که در بیمارستان های بزرگ منطقه در آموزش انجام آن در حال برگزاری است، گفت: از دیگر برنامه ها در زمینه راه اندازی این قرارگاه راه اندازی مهد کودک برای فرزندان زنان شاغل در واحدهای مختلف و سایر موارد که میتواند، کمک کند به بحث جوانی جمعیت باشد در دستور کار قرار دارد که به زودی عملیاتی خواهد شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.