جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/08/21
کدخبر :97041
9
چاپ :

حمایت دستگاه قضایی از طرح‌های توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان از طرح‌های توسعه‌ای در زمینه ارتقاء زیرساخت‌های شبکه و اینترنت در استان کرمان حمایت می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با شورای راهبردی ICT استان کرمان اظهار کرد: موضوع ارائه خدمات مطلوب اینترنت همواره یکی از دغدغه‌های مردم است و گلایه‌هایی از سوی مردم در خصوص عدم خدمات دهی و سرویس‌دهی مناسب وجود دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه موضوع تجارت الکترونیک مورد تاکید است، افزود: با توسعه شبکه فیبر نوری در سراسر استان کرمان، امیدواریم شاهد تحول در حوزه کسب و کارهای اینترنتی باشیم.

حمیدی درباره دغدغه شورای راهبردی ICT در رابطه با سرقت تجهیزات و تاسیسات مخابراتی و زیرساختی، گفت: در این رابطه برخورد قاطع با سارقان تجهیزات و اموال دولتی در دستور کار قرار دارد و بایستی کمیته‌ای متشکل از دادستانی، فراجا، فرمانداری و دستگاه ذیربط در سراسر شهرستان‌های استان تشکیل شود. 

بنابراین گزارش، حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این نشست با تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی استان گفت: در حال حاضر پروژه بزرگ فیبر نوری در استان کرمان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام این پروژه، فیبر نوری درب منازل تحویل مردم دهیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه ارتباطی در پهناورترین استان کشور در کرمان وجود دارد، افزود: در ارتباط با تکمیل پروژه بزرگ فیبر نوری در استان کرمان نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا کارها با سرعت پیش برده شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.