يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/29
کدخبر :48535
33
چاپ :

حماسه حضور کوتاه‌قامتان کرمانی

مردان کوتاه قامت کرمانی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه ثارالله کرمان شرکت کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مردان کوتاه قامت کرمانی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه ثارالله کرمان شرکت کردند.

 محمدحسین و مرتضی پرکاس دو برادر کوتاه قامت کرمانی هستند که به ترتیب با ۵۲ و ۳۳ سال سن و ۶۸ و ۷۰ سانتی متر قد برای خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه انتخابات آمدند.

این مردان کوتاه قامت با حضور خود در صف‌های رای آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و می‌خواهند با حضور خود دشمنان را ناامید و مایوس کنند.

محمدحسین در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از رییس جمهوری آینده انتظار داریم تا به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه آمده‌ایم تا در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشیم تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان این نظام را مایوس و ناامید می‌کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.