شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/25
کدخبر :100096
3
چاپ :

حضور پرشور در انتخابات، اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، امام جمعه رودبار جنوب حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را بیعت با امام و شهدا دانست و افزود: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

افشارمنش با اشاره به اینکه در انتخابات چهار گروه امتحان می‌شوند، گفت: در انتخابات مجریان و ناظران مورد امتحان قرار می‌گیرند که آیا فقط قانون برای آن‌ها مهم است یا حزب و گروه؟ اگر فقط قانون برای آن‌ها مهم باشد پیروز این میدان هستند و با توجه به شناختی که از کلان اجرا و نظارت داریم، ان‌شاءالله این عزیزان قانون‌مدار هستند.

وی بیان کرد: مسئله دیگر این است که در انتخابات، احزاب و گروه‌هایی که به مردم لیست می‌دهند آیا منافع ملی را در نظر می‌گیرند یا حزبی و جناحی را؟

افشارمنش گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید احراز صلاحیت شدگان واقعیت را بگویند. اگر در باغ سبز دروغین نشان دهند مردود این امتحان خواهند بود و گروه آخر رد صلاحیت شدگان هستند که آیا کل نظام را زیر سوال می‌برند؟ یا از طریق قانون اعتراض را دنبال می‌کنند و اگر قانونی دنبال کنند پیروز میدان‌اند.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه ملعون از ایران اشاره کرد و افزود: محمدرضا پهلوی برای دومین بار در ۲۶ دی ۵۷ فرار کرد و این‌بار دیگر بازگشتی در کار نبود. با خروج محمدرضا پهلوی از ایران در ۲۶ دی‌ماه ۵۷، دربه‌دری او آغاز شد.

وی افزود: در طول تاریخ ایران فرار شاهان به‌ندرت اتفاق افتاده، اما شاهی که دو بار از کشورش گریخته احتمالاً همین شخص محمدرضا پهلوی است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.