سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/09/18
کدخبر :98395
2
چاپ :

حضور زرند در نمایشگاه ملی صنایع دستی/ فعالیت ۳۵۰۰ هنرمند در شهرستان

به جز بخش صنعت و کشاورزی، خوشحالیم که سومین ستون اشتغال شهرستان را صنایع دستی و گردشگری تشکیل می‌دهد .

محمد اسلامی  اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۲۱ آذرماه جاری به میزبانی سیرجان در حال برگزاری است و صنعتگرانی از شهرستان زرند در رشته‌های  سفال، سرامیک و تراش سنگ‌های قیمتی در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: زرندی‌ها همیشه پای ثابت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هستند و این نشان دهنده پیشرفت چشمگیر شهرستان در حوزه صنایع دستی است.

اسلامی در ادامه از ثبت تمام تعهدات اشتغال اداره میراث فرهنگی زرند تا پایان مردادماه امسال خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه بدلیل رونق بسیار خوب بخش صنایع‌دستی ما بسیار زودتر از پیش بینی‌ها به عدد تعهد اشتغال شهرستان دست یافته‌ایم .

وی از دستور فرماندار به ادارات و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برای حمایت از تولیدات صنایع دستی هنرمندان زرندی خبر داد و گفت: این مسئله در رونق تولید و فروش صنایع‌دستی بسیار تاثیرگذار بوده است.

اسلامی بیان کرد: این بدین معنا نیست که ما فقط منتظر جذب مشتریان از حوزه صنعت و یا ادارات باشیم بلکه هدف ما جذب مشتری از میان تمام اقشار و صنوف و در بین تمام ایرانیان است و دلیل حضور در نمایشگاه‌ها در این هدف نهفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.