جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/11/24
کدخبر :102456
0
چاپ :

حضور رفسنجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

با حضوری قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم.

حسن حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین المللی‌ گردشگری در تهران اظهار کرد: سعی ما بر این بوده که با حضور در این نمایشگاه بین المللی ضمن معرفی هرچه بیشتر شهرستان رفسنجان، شرایط جذب گردشگران را در ایام نوروز و تعطیلات فراهم نماییم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: سعی شده که به شیوه‌های مختلف، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رفسنجان را به نحو شایسته‌ای معرفی کنیم تا گردشگران را برای سفر به این شهرستان ترغیب نماییم.

حسینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای علاقمندان حوزه گردشگری و عموم است، بیان کرد: در این مدت سه رویداد از شهرستان رفسنجان در نمایشگاه برگزار خواهد شد که شامل رونمایی از فرش مانانیک(فرش خاص که طراحی آن الهام گرفته از معماری ایران باستان است)، رونمایی از اپلیکیشن حوزه گردشگری شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان و نیز رونمایی از پوستر رویداد ملی بسته‌بندی صنایع دستی و سوغات است.

وی عنوان کرد: رفسنجان در همه زمینه‌ها اعم از کشاورزی، تاریخی و ... جاذبه‌های گردشگری دارد به طور مثال در بخش کشاورزی این شهرستان قطب تولید پسته و پرورش اسب‌های اصیل است و در زمینه تاریخی نیز بزرگترین خانه خشتی جهان( خانه حاج آقا علی) و نیز منحصر بفردترین دره ایران دره راگه را داراست.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در روز پایانی نمایشگاه بین المللی‌ گردشگری گفتگوی تخصصی بین کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری در غرفه رفسنجان با موضوع ظرفیت رفسنجان برای پیوستن به شبکه شهرهای خلاق سازمان ملل برگزار می‌شود تا برندسازی، بازاریابی و جذب توریست‌های داخلی و خارجی اتفاق بیفتد.

وی گفت: غرفه رفسنجان در سالن ۲۷ نمایشگاه دایر است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.