دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/06/30
کدخبر :57071
38
چاپ :

حرفه آموزی در راس برنامه های اداره کل زندان های کرمان باشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حرفه آموزی را در صدر برنامه های مددجویان زندانی قرار دهید تا پس از خروج از زندان؛ شغلی متناسب با حرفه آموخته شده راه اندازی و زندگی خود را اداره نمایند.

دکتر"محمد مهدی زاهدی"  در دیدار با مدیرکل زندان های استان کرمان و رییس ستاد دیه استان از اهمیت حرفه آموزی در میان زندانیان سخن به میان آورد و توصیه کرد: حرفه آموزی را در صدر برنامه های مددجویان زندانی قرار دهید تا پس از خروج از زندان؛ شغلی متناسب با حرفه آموخته شده راه اندازی و زندگی خود را اداره نمایند.

ه گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی به مجموعه کبوترخان و جمع آوری معتادان متجاهر در آن اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا جلسه ای با حضور استاندار و مدیران ادارات ذیربط در محل مجتمع کبوترخان برگزار کنیم تا مسئولین از نزدیک با مشکلات این مجموعه آشنا شوند و برای رفع آنها برنامه ریزی نمائیم.

زاهدی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای مجتمع کبوترخان باید تامین شود؛ در تلاش هستیم هزینه آن را از محل منابع استانی و کمک های صنایع و معادن بزرگ استان تامین کنیم.

برای راه اندازی مجتمع کبوترخان نیازمند تامین بودجه هستیم

"حسینی" مدیرکل زندان های استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از زندانیان استان کرمان به علت مشکلات مالی و عدم داشتن شغل مناسب در زندان به سر می برند، تصریح کرد: ریشه بسیاری از بزه کاری های اجتماعی، فقر و ناتوانی در عدم تامین معیشت اقتصادی خانواده ها است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی مجتمع کبوترخان نیازمند تامین بودجه هستیم تا بتوانیم معتادین متجاهر را در این مرکز ساماندهی کنیم.

مدیرکل زندان های استان کرمان به وضعیت ویروس کرونا در زندان های استان پرداخت و بیان کرد: خوشبختانه حتی یک مورد فوتی ناشی از کرونا در هیچ یک از زندان های استان ثبت نشده است

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.