يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1401/02/24
کدخبر :65764
92
چاپ :

جلد دوم دال داستان کرمان رونمایی می‌شود

جلد دوم دال داستان کرمان اثر "حامد حسینی پناه کرمانی" داستان نویس کرمانی ساعت 18 یکشنبه 25 اردیبهشت رونمایی می‌شود.

این مراسم با اجرای "وحید یوسف زاده"  وحضور داستان نویسان کرمانی و علاقه مندانه داستان در فروشگاه ترنجستان برگزار می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مجموعه‌ی پژوهشی چند جلدی "دال داستان کرمان" به معرفی هنرمندان داستان‌نویس استان کرمان و نقد و بررسی آثار منتشر شده‌ی ایشان اختصاص دارد.
جلد اول "دال داستان کرمان" به معرفی سه داستان‌نویس نام‌آشنا و صاحب سبک یعنی "بلقیس سلیمانی"، "رضا زنگی آبادی" و "علی اکبرکرمانی‌نژاد" اختصاص داشت که در تابستان ۱۴۰۰ چاپ و روانه‌ی بازار کتاب گردید.

جلد دوم این مجموعه به معرفی و بررسی آثار داستانی هنرمندان داستان‌نویس "منصور علیمرادی"، "مرجان عالیشاهی"، "مهدی بهرامی"،"محمدرضا ذوالعلی"، "زهرا میمندی پاریزی"، "سعید کوشش"، "لیلا راهدار" و "محسن علومی" اختصاص دارد.

"حامد حسینی پناه کرمانی" نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار مدیرمسئول ماهنامه عصر کرمان از وی که در زمینه نقد داستان نیز فعالیت دارید تاکنون مقالات، ترجمه ها و یادداشت های متعددی در سایت‌ها و نشریاتی همچون ایبنا، بهار، اعتماد، جنگ هنر مس، پیام داستان، داستان شیراز، شرق و سرمشق منتشر شده است.

دوره‌ چند جلدی دال داستان کرمان که پژوهشی در داستان معاصر است مهمترین اثر این نویسنده است که توسط بنیاد ایران شناسی و مرکز کرمان شناسی منتشر شده است.

از حامد حسینی پناه کرمانی رمان "بی‌کسان" نیز به زودی منتشر خواهدشد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.