پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/10/12
کدخبر :99498
5
چاپ :

جشنواره ملی «راوی خورشید» برگزار می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی«راوی خورشید»از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگردشهادت سردارحاج قاسم سلیمانی به صدا و سیمای مرکز کرمان ارسال کنند.

احمد علی‌رمضانی  با اشاره به برنامه‌های متنوع شبکه کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز، برگزاری جشنواره ملی راوی خورشید است که از سوی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای روایتگری سالگرد شهادت سردارسلیمانی عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با تلفن همراه خود راوی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند و از سوژه‌های این ایام به‌صورت ویدئو و عکس گزارش تهیه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند سوژه‌های خود را در قالب عکس و ویدئو با موضوعات خادمان، موکب‌ها و موکب‌داران، کاروان‌های زیارتی (خانوادگی، دانشجویی، دانش آموزی)، سیل جمعیت حاضر در مراسم سالگرد و میهمانان و زائران خارجی حاضر در مراسم به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ ارسال کنند. 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های ویژه کودکان، خانواده‌ها و بانوان حاضر در مراسم سالگرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ خواهد بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.