يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/12/20
کدخبر :103818
0
چاپ :

جزییات طرح قرآنی مسطورا در مساجد کرمان تشریح شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: طرح مسطورا (سطر سطر زندگی کردن با آیه‌های قرآن کریم)، با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری سایر دستگاه ها طی ماه مبارک رمضان در مساجد استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سعید شهابی افزود: در گام اول ۳۰ فراز از قرآن کریم تفکیک شده است و کسانی که در این طرح شرکت می کنند بحث قرائت، حفظ تدبر و تفسیر این ۳۰ آیه قرآن را انجام می‌دهند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: طرح قرآنی مسطورا در بلندمدت به مدت سه سال اجرا خواهد شد که در گام های بعدی آیات دیگر قرآن انتخاب و ۱۷۰ آیه در این طرح در مجموع قرائت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: هدف از این طرح این است که مردم ما بتواننداین آیات کاربردی و موضوعی را که در زندگی روزمره به آن احتیاج دارند حفظ کرده باشند و با دیدن تفاسیر، مفهوم آن را در زندگی داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: اعزام مبلغ، غبارروبی مساجد و تولیدمحتوا برای مبلغان از دیگر مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای مساجد در ماه ماه مبارک رمضان است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.