جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/14
کدخبر :104349
0
چاپ :

جابجایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان کرمان

از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا عصر ۱۳ فروردین بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای استان کرمان در داخل و به خارج استان جابجا شدند.

احسان عراقی‌زاده در این باره بیان کرد: از مجموع مسافران جابه‌جاشده نوروزی، حدود ۴۹۰ هزار مسافر بوسیله اتوبوس، حدود ۱۷۲ هزار مسافر بوسیله مینی‌بوس و قریب ۳۵ هزار مسافر توسط خودروهای بین شهری به نقاط مختلف استان کرمان و کشور سفر کرده‌اند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به این مطلب که حدود ۶۵۰ هزار مسافر طی ایام نوروز در داخل استان جابه جا شده‌اند، افزود: حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ مسافر از استان خارج و بیش از ۴۴ هزار مسافر وارد استان کرمان شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به توجه بیش از پیش به قوانین و مقررات رانندگی در روزهای پایان تعطیلات، از رانندگان حرفه‌ای ناوگان حمل ونقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی خواست در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهرها، نهایت دقت خود را در سرعت مجاز و پرهیز از عجله و شتاب به کار گیرند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.