پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/08/21
کدخبر :97043
37
چاپ :

ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» خبر داد.

نجمه موسی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات هرسال و با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی توسعه فرهنگ گفت‌وگو و آموزش، ارتقاء تفکر خلاق و نقاد بین دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: کسب دانش عمومی درمورد موضوعات مختلف، ایجاد انگیزه در جامعه به‌منظور توجه بیشتر به ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی در مسابقات مناظره دانشجویی مورد تأکید است.

موسی‌پور تصریح کرد: مسابقات دانشجویی بستری فراهم می‌کند تا افراد بتوانند صادقانه نظرات خود را بیان کرده و بهترین استدلال‌ها و براهینی که مطابق باورهای ایشان است را جستجو کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در مدت زمانی که در اختیار دارند جوانب گسترده‌ای از بحث را بررسی و واکاوی می‌کنند و به‌دنبال گفت‌وگوی علمی‌تر و مستدل‌تر هستند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات پاییز و زمستان امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۱۰ آذرماه امسال فرصت دارند به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مراجعه کرده و یا با شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۴۲ داخلی ۱۱۳ یا ۱۱۸ تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.