دوشنبه31 ارديبهشت 1403     Monday, May 20, 2024
1400/01/18
کدخبر :45407
49
چاپ :

ثبت نام ۱۲۸۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستاها در استان کرمان

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا پایان دومین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی روستا و عشایر یک هزار و ۲۸۵ داوطلب نام نویسی کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از خبر گزاری مهر،رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا پایان دومین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی روستا و عشایر یک هزار و ۲۸۵ داوطلب نام نویسی کردند.

 به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، عباس تقی زاده با اعلام این خبر گفت: تا شامگاه ۱۷ فروردین و دومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها و عشایر استان در مجموع یک هزار و ۲۸۵ نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کردند.

تقی زاده اظهار داشت: نرماشیر، رودبار جنوب، کرمان و بافت به ترتیب با ۱۷۹، ۱۷۸، ۱۱۷ و ۱۰۳ داوطلب، بالاترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا هستند. در شهرستانهای بم و رفسنجان هریک ثبت نام ۷۳ داوطلب و در سیرجان ۶۱ داوطلب نهایی شده است.

تقی زاده از داوطلبان خواست با توجه به اینکه زمان ثبت نام تا بیست و دوم فروردین ادامه دارد، داوطلبان فرایند نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و ایجاد شرایط خاص در استان و جهت حفظ سلامتی و پیشگیری ابتلاء به این ویروس، داوطلبان سعی کنند از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و روش‌های غیرحضوری اقدام به ثبت نام کنند و کمتر اقدام به نام نویسی حضوری کنند.

ثبت نام تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و تمدید نمی‌شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.