دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/01/23
کدخبر :45773
28
چاپ :

ثبت سفارش کتاب‌های درسی در کرمان آغاز شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ آغاز شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرناا،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ آغاز شده است.

 سید قوام رضا میرحسینی روز دوشنبه به فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز گذشته و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

میرحسینی گفت: ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام و فرآیند توزیع کتاب‌های درسی نیز از ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد، امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم و پرداخت‌ها نیز به‌ صورت اینترنتی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته داده است، می‌توانند از ۱۲ تیرماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.