يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/12/08
کدخبر :103126
0
چاپ :

تیم بولینگ نابینایان و کم‌بینایان کرمان قهرمان کشور شد

در مسابقات کشوری بولینگ آقایان، قهرمانی کشور تیم بولینگ نابینایان و کم بینایان کرمان به مقام قهرمانی رسید.

در این مسابقات که در سه کلاس b1, b2 , b3  برگزار شد، بازیکنان تیم کرمان در قسمت انفرادی در هر سه کلاس به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، بنابراین گزارش، در گروه b 1  عبدالله شهریاری به مقام اول و کسب مدال طلا نائل آمد و دیگر بازیکن کرمانی امیر امیرآجلو نفر پنجم ( با اختلاف سه پین کمتر ) شد.

در گروه b2  ناصر کرمی اول شد و جواد خاتونی دیگر بازیکن کرمانی دوم شد. همچنین در گروه b3  رمضان هابیلی اول شد و محمدعلی محمدی به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات تیمی نیز تیم نابینایان و کم بینایان کرمان که متشکل از سه نفر از گروه‌های b1،  b2 و b3 بود، مقام سوم را کسب کرد و در مجموع تیم آقایان کرمان با اخذ حداکثر امیتاز به قهرمانی این دوره از مسابقات نائل آمد.

شایان ذکر است: در این مسابقات که در بابلسر و با شرکت 10 تیم از سراسر کشور برگزار شد، شش ورزشکار از کرمان به نام‌های عبدالله شهریاری، امیر امیرآجلو، جواد خاتونی، ناصر کرمی، حسن کامبخش، رمضان هابیلی و محمدعلی محمدی با مربیگری علی خراسانی شرکت کرده بودند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.