شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/24
کدخبر :65765
17
چاپ :

توزیع روغن خوراکی از امروز در کرمان آغاز می‌شود

رئیس صنف لبنیات و سوپرمارکت‌های اتاق اصناف کرمان گفت: «توزیع روغن با نرخ مصوب دولت از امروز در فروشگاه‌های سراسر استان کرمان توزیع می‌شود و مشکل خاصی برای کمبود کالاهای اساسی در استان نخواهیم داشت».

مهدی مهدوی افزود: «مردم نگرانی برای کمبود کالاهای اساسی نداشته باشند و با وجود قیمت مصوب دولت دیگر مشکلی در لبنیات و روغن خوراکی نداریم».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی با اشاره به کمبود لبنیات در بازار کرمان  اظهار کرد: «نرخ جدید لبنیات در بازار کرمان از شنبه اعلام می‌شود و با قیمت اعلامی دولت مشکلی در لبنیات نخواهیم داشت».

رئیس صنف لبنیات و سوپرمارکت‌های اتاق اصناف کرمان با بیان اینکه قیمت روغن خوراکی ۸۱۰ گرمی در نرخ جدید ۶۳ هزار تومان تعیین شده است، گفت: «بالا رفتن قیمت روغن خوراکی موجب شده که احتکارهای خانگی روغن نباتی کاهش یابد و همین امر بازار را به تعادل می‌رساند».

وی یادآور شد: «نشست بررسی مشکلات اقتصادی بازار امروز با حضور نمایندگانی از استانداری کرمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، فرمانداری و اتاق اصناف کرمان در محل این اتاق برگزار می‌شود». 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.