يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/26
کدخبر :81137
10
چاپ :

توزیع 2 تُن گوشت گرم در قالب چهاردهمین پویش نذر قربانی، در استان کرمان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: در راستای پویش نذرقربانی قریب به دو تن گوشت گرم در قالب ۱۲۰۰ بسته میان نیازمندان شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوئیه توزیع شد.





 

حجت الاسلام مصطفی گرجی از برگزاری چهاردهمین پویش نذر قربانی به مناسبت ایام ماه رجب و سالگردپیروزی انقلاب اسلامی با همکاری برنامه دینی و مذهبی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در استان کرمان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه مخاطب این طرح افراد نیازمند هستند که با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع گوشت های قربانی انجام می شود، افزود: در این پویش قریب به دو تن گوشت گرم در قالب ۱۲۰۰ بسته میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، به ارزش پنج  میلیاردریال توزیع می شود.

گرجی با بیان این مطلب که در این مرحله براساس برنامه ریزی انجام شده نذرهای قربانی در شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوئیه و همچنین با همکاری موسسه نیکوکاری ثامن الحجج(علیه السلام) در بین بیماران خاص نیازمند توزیع می شود، خاطرنشان کرد: اینگونه فعالیت ها و برنامه ها می تواند یک الگو و مدل موفق جهت حمایت از افراد نیازمند باشد و امیدواریم که همه اقشار مختلف جامعه به کمک یکدیگر شتافته تا در نهایت شاهد کم رنگ شدن آسیب های اجتماعی در حوزه فردی و اجتماعی باشیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.