پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1403/01/29
کدخبر :105258
0
چاپ :

تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان که از دوشنبه در جنوب استان حضور دارد، وضعیت بارندگی و سیلاب در این منطقه را جویا شد.

محمدمهدی فداکار در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌آباد و سیل‌بند طالقان گفت: ۴۸ کیلومتر لایرویی رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان در سال گذشته انجام شده و با این اتفاق علیرغم اینکه بیشترین بارش را در منوجان داشتیم، اما شاهد کمترین خسارت هستیم. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، استاندار کرمان تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

فداکار با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی در جنوب استان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و موثر انجام شده در سال گذشته، راه‌اندازی پل «دهنو» بود که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم اکنون نیز تردد به خوبی در حال انجام است. 

استاندار کرمان همچنین از رودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

فداکار در ادامه با حضور در روستای ماه کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام گفت: ماه کنگان سال گذشته هنگام‌ وقوع سیل به زیر آب رفته بود و خساراتی به بار آورد، اما به واسطه احداث سیل‌بند خوشبختانه در سال جاری هیچ مشکلی بوجود نیامده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.