يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/02
کدخبر :45955
51
چاپ :

تفاهمنامه راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان امضا شد

تفاهمنامه تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان مابین روسای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، پارک علم و فناوری و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در استانداری کرمان امضا شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،تفاهمنامه تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان مابین روسای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، پارک علم و فناوری و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در استانداری کرمان امضا شد.

 استاندار کرمان  شامگاه چهارشنبه در نشست  امضای این تقاهم نامه ، حضور همه جانبه در همه بخش های اثر گذار استان و برجسته شدن جایگاه پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان را خواستار شد و گفت: تحقق این امر به همت جمعی و همگانی برای استفاده از  ظرفیت پارک های علم و فناوری بستگی دارد.

علی زینی وند افزود: در بحث آب و انرژی باید کار گروهی ذیل کارگروه سازگاری با کم آبی تشکیل شود تا ساز و کار اداری پیدا کند و این کار نیاز به پیگیری جدی دارد. 

در این نشست  همچنین پیرامون ساختمان پارک علم و فناوری، برنامه های پارک و علم و فناوری و بهینه سازی مصرف آب در کولرهای آبی با حفظ راندمان بحث و تبادل نظر شد.

 در پایان این نشست تفاهمنامه "تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان" به امضای روسای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ، پارک علم و فناوری و دانشگاه ولیعصر رفسنجان رسید و مبادله شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.