جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/02/01
کدخبر :105546
0
چاپ :

تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیراستاندارد در زرند

در پی بازدید و بازرسی کارشناس اداره کل استاندارد استان از واحدهای شن و ماسه در شهرستان، تعداد پنج معدن استخراج و توزیع غیراستاندارد شن و ماسه شناسایی و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

رضا یعقوبی در این رابطه اظهار کرد: با دستور دادستانی از ادامه فعالیت پنج‌ معدن شن و ماسه به علت عدم رعایت استاندارهای قانونی در شهرستان زرند جلوگیری شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به لزوم حفظ حقوق مصرف کنندگان افزود: با توجه به اینکه عدم رعایت استانداردها در مصالح ساختمانی می‌تواند جان شهروندان را تهدید کند و تولیدکنندگان سنگدانه مورد مصرف در بتن، ملزم به رعایت الزامات فنی و دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هستند که گاهی در این مورد کوتاهی می‌کنند.

یعقوبی بیان کرد: در راستای حمایت از حقوق عامه، دادستانی زرند به موضوع ورود پیدا کرده و معادنی که استانداردهای لازم را رعایت نمی‌کردند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با آنان برخورد متناسب قانونی بعمل خواهد آمد.

دادستان زرند با تاکید بر ضرورت استمرار بازرسی‌ها گفت: مسئولان واحدهای تولیدی باید بدانند که نظارت‌های دوره‌ای با جدیت ادامه خواهد داشت و به طور قطع، تخطی از قوانین و استانداردها، جلوگیری از ادامه فعالیت واحدهای متخلف را به دنبال دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.