يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1403/01/25
کدخبر :104770
0
چاپ :

تساوی مس و پیکان در روز فرصت سوزی رفسنجانی ها

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی مقابل پیکان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد که فرصت های زیاد گلزنی را در این بازی از دست داد.

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت ایمان کهیش رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران در شرایطی عصر جمعه در ورزشگاه مس پیگیری شد که رفسنجانی ها چندین موقعیت تک به تک خود را به گل تبدیل نکردند در آنسوی میدان شاگردان رضا عنایتی در تیم پیکان نیز موقعیت‌هایی داشتند.

البته تیم مس با این نتیجه به روند نباختن خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد.
ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ۲۳ لیگ برتر شامل حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده، منتظر محمد، حسن جعفری، فرشید باقری، مهدی محبی، علی عدنان، سعید واسعی و جلال‌الدین علی‌محمدی بود.
ترکیب تیم فوتبال پیکان نیز شامل محمد ناصری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، دانیال جهانبخش، جواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌ جهان، محمدحسین فلاح، حامد پاکدل و علی قربانی بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.