جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/04/17
کدخبر :50285
55
چاپ :

ترددها در مبادی ورودی استان کرمان با جدیت کنترل می شود

ترددها در مبادی ورودی استان کرمان با جدیت کنترل می شود

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،در راستای کنترل ورودی‌های استان کرمان، پست ایست و بازرسی شهرستان انار از روز یکشنبه ۱۳ تیرماه جاری با افزایش عوامل انتظامی فعالیت می‌کند.

دکتر"محمدصادق بصیری" جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا با محوریت شهرهای شمالی استان و با حضور ویدیو کنفرانسی ستادهای شهرستانی رفسنجان و انار، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌شود و با توجه به واکسن تخصیص یافته به شهرستان انار، واکسیناسیون با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: همچنین با توجه به تاکید ستاد استانی در مورد کنترل ورودی‌های استان، پست ایست و بازرسی شهرستان انار از روز یکشنبه ۱۳ تیرماه جاری با افزایش عوامل انتظامی فعالیت می‌کند.

بصیری با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: به دلیل اینکه شهرستان های رفسنجان و انار در معرض ورودی استان‌های مرکزی قرار دارند، باید همچنان ترددها در مبادی ورودی به ویژه ایست و بازرسی انار با جدیت کنترل و مراقبت شود.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: شهرستان های انار و رفسنجان باید به صورت هماهنگ نسبت به اعمال الزامات و محدودیت ها اقدام و فرمانداران مراکز تجمع مردم را با نظارت بیشتر با بهره مندی از تیم های بازرسی کنترل و محدود کنند و در صورت لزوم تصمیمات اقتضایی بگیرند.

بنابراین گزارش، در این جلسه اعلام شد: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان انار از زرد به نارنجی تغییر کرده، علاوه بر آمادگی مراکز درمانی، مراکز نقاهتگاهی نیز آماده شده و کلیه مراسم در اماکن تجمعی از جمله امامزاده این شهرستان از امروز محدود خواهد شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.