سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1403/01/18
کدخبر :104532
0
چاپ :

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان راور در سال ۱۴۰۲

فرماندار راور گفت: شهرستان راور در سال گذشته ۱۰۹۰ مورد تعهد اشتغال داشته که دستگاه‌های اجرایی، ۱۰۳ درصد از تعهد رصد اشتغال شهرستان را محقق کردند.

رضا عباسی اظهار کرد: شهرستان راور در سال گذشته ۱۰۹۰ مورد تعهد اشتغال داشته که توانسته ۱۱۲۶ شغل ایجاد کند و دستگاه‌های اجرایی، ۱۰۳ درصد از تعهد رصد اشتغال شهرستان را محقق کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این موضوع، خواستار حفظ و بهبود این روند ایجاد اشتغال در شهرستان شد و افزود: در زمینه مشاغل خانگی به ۳۳ طرح تسهیلاتی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده و سه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات در دست اقدام است.

فرماندار راور در ادامه بیان کرد: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ مبلغ ۱۲ میلیارد تومان در بهزیستی شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: در جهاد کشاورزی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از تبصره ۱۸ و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه مشاغل خانگی و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای سیل در سال گذشته پرداخت شده است.

عباسی با اشاره به حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی اداره صنعت و معدن راور از مشاغل خانگی در سال گذشته اظهار کرد: در بنیاد برکت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و بسیج سازندگی سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.

فرماندار راور گفت: کمیته امداد مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸، اداره ارشاد ۲۰۰ میلیون تومان و میراث مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.