چهارشنبه12 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 1, 2024
1400/10/26
کدخبر :61813
50
چاپ :

بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ایجاد ۶ هزار و ۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند جویای کار در این استان در ۹ ماهه گذشته امسال خبر داد.

یحیی صادقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی افزود: ۶ هزار و ۳۷ طرح اشتغال و خودکفایی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان طی ۹ ماهه امسال در استان کرمان ایجادشده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۵ هزار و ۸۲۰ طرح فعال اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان کرمان قرار دارند افزود: ناظران فنی و متخصص با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقا بخشند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: از این تعداد طرح فعال اشتغال این نهاد در این استان ۱۰هزار و ۹۳۲ طرح در زمینه کشاورزی، ۱۸ هزار و ۳۹۴ طرح در زمینه دام‌پروری، ۲۵ هزار و ۱۶۵ طرح در حوزه خدمات، ۷۱۰۹ طرح در زمینه فرش و گلیم، پنج هزار و ۷۵۸ طرح در زمینه صنعتی و تولیدی، هزار و ۹۸۹ طرح در بخش صنایع‌دستی، پنج هزار و ۱۹۳ طرح در حمل‌ونقل، ۸۶۱ طرح درزمینه پرورش طیور، ۳۷۷ طرح درزمینه زنبورداری و ۵۰ طرح درزمینه پرورش آبزیان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن ارائه آموزش و مشاوره شغلی و به آن ها و درنهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زمینه اشتغال و توانمندی آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۳۸ راهبر شغلی در راستای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تأمین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار با این نهاد همکاری دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.