يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/22
کدخبر :45757
39
چاپ :

بیش از ۳۶ میلیون لیتر مواد سوختی در جنوب کرمان توزیع شد

مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از توزیع ۳۶ میلیون و ۹۵۸ ھزار لیتر انواع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از توزیع ۳۶ میلیون و ۹۵۸ ھزار لیتر انواع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی طی سال گذشته خبر داد.

فاطمه میرساردو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استمرار فرایند توزیع سوخت بین روستاییان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

وی انواع مواد سوختی و فرآوردھای نفتی توزیع شده را شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید اعلام و تصریح کرد: این مواد سوختی توسط شرکت ھای تعاونی روستایی جنوب کرمان تامین و به روستاھای تحت پوشش این شبکه تعاونی حمل و توزیع شد.

وی سوخت های توزیع شده را شامل ۱۶ میلیون و ۹۴۰ ھزار لیتر گازوئیل، ۱۱ میلیون و ۳۷۱ ھزار لیتر بنزین و هفت میلیون ۶۴۷ ھزار لیتر نفت سفید برشمرد و عامل های توزیع این مواد سوختی را ۳۷ عدد، ۶ جایگاه توزیع بنزین و ۳۷ فروشندگی مواد نفتی اعلام کرد.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان یکی از مھمترین وظایف این شبکه را خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان دانست و گفت: امسال نیز با تعامل و تلاش مضاعف شرکت ھای تعاونی روستایی این اقدامات در حال انجام است.

وی از تجهیز فروشگاه ھای استاندارد با ھمکاری شرکت پخش فرآورده ھای نفتی خبر داد و این تصمیم را در راستای خدمات رسانی بهتر به کشاورزان دانست.

تعاون روستایی جنوب کرمان، یک سوم کرمان را به عنوان پهناورترین استان کشور با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.