يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/07
کدخبر :49346
38
چاپ :

بیش از پنج هزار معلم برای سال تحصیلی آینده جذب خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پنج هزار و ۲۷۸ معلم برای سال تحصیلی آینده جذب خواهند شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش این استان است گفت: پنج هزار و ۲۷۸ معلم برای سال تحصیلی آینده جذب خواهند شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان که با محوریت پروژه مهر برگزار شد افزود: ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید یکی از مهم ترین و اصلی ترین اولویت های آموزش و پرورش استان است و در تمام جلسات شورای معاونان باید به این موضوع پرداخته شود.
وی ساماندهی بهینه نیروی انسانی را بهترین اقدام در آغاز سال تحصیلی دانست و اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یک اقدام مهم و کلیدی آموزش و پرورش به مثابه یک چالش جدی فرا روی مدیران آموزش و پرورش است و در واقع یک شمشیر دولبه است که از یک سو اگر با علم، برنامه ریزی، نیازسنجی مناسب و بویژه با قاطعیت اجرایی شود فرصت است و از سوی دیگر اگر با بی برنامگی، سلیقه ای و عدم جدیت همراه باشد تهدید خواهد بود.
اسکندری نسب، شورای معاونان آموزش و پرورش را به نوعی ذیحساب نیروی انسانی دانست و گفت: لازم است با دقت، جدیت و در کمال صداقت و امانت وضعیت بکارگیری نیروی انسانی در جای درست خود را رصد و مدیریت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تاکید بر برنامه محوری و هدایت سطوح آموزش و پرورش بر اساس و پایه برنامه محوری بیان کرد: برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دارد.
وی به تأمین تجهیزات آموزشی و کارگاهی در کرمان برای سال تحصیلی آینده اشاره کرد و بر توزیع این وسایل بر اساس نیاز شهرستان ها و مناطق این استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس به صورت الکترونیکی در حال اجرا است گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ عزت و کرامت مردم در زمان ثبت نام مورد تاکید است.
اسکندری نسب بیان کرد: روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۶۵ هزار نو آموز کلاس اولی از نهم تیرماه در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.