يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/18
کدخبر :45393
29
چاپ :

بیش از سه هزارتن مواد غذایی فاسد در رودبار جنوب کشف و ضبط شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب از کشف و ضبط سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب از کشف و ضبط سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

مراد محسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کشف این میزان مواد غذایی فاسد را نتیجه سه هزار و ۶۳۸ مورد بازدید کارشناسان بهداشت و محیط شهرستان رودبارجنوب اعلام کرد.

  وی با بیان اینکه ۲ تیم بازرسی در ۲ نوبت صبح و عصر از مراکز عرضه مواد غذایی و اصناف بازدید می کنند، بر ادامه دار بودن بازرسی ها و تشدید فعالیت های واحد بهداشت و محیط مرکز بهداشت رودبارجنوب تاکید کرد.

محسنی سلامت مردم را خط قرمز مجموعه بهداشت و سلامت اعلام کرد و خواستار مشارکت بیشتر مردم و رسانه ها در حفظ این مهم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب به گزارش عملکرد واحد بهداشت و محیط در سال جاری اشاره کرد و از بازرسی ۸۷۶ مورد اصناف مختلف شهرستان توسط کارشناسان بهداشت و محیط خبر داد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۵ مورد اخطار کتبی و شفاهی به واحد های متخلف ارایه شد که طی این بازرسی ها چهار واحد صنفی پلمب شد.

محسنی از بازرسی ۷۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و ۵۴۲ مورد کلر سنجی طی سال جاری خبر داد و گفت: چهار تیم بهداشت و محیط در ۲ نوبت صبح و عصر از واحدهای صنفی بازرسی انجام می هند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۲۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد توسط واحد بهداشت و محیط شهرستان رودبارجنوب کشف و امحا شد.

محسنی به شیوع موج چهارم ویروس کرونا اشاره و بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب مقابله با ویروس کرونا را مستلزم مشارکت مردم دانست و بر نقش مهم رسانه ها در زمینه مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.