دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/09/02
کدخبر :59313
19
چاپ :

بسیج، فهم صحیح اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است

گمان اشتباهی است اگر بسیج را حاصل انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس بدانیم زیرا بسیج، فهم صحیح اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

حسین انجم شعاع با تاکید بر اینکه هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است افزود: این هفته زمانی برای بزرگداشت جان‌فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین انجام شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر اینکه مهم‌ ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است تصریح کرد: هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه الگو و مقتدای بسیجیان، امیر مؤمنان علی (ع) نخستین بسیجی اسلام است، گفت: بسیجی به علی (ع) تأسی و نگاه می کند، انسانی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: بسیجی برای عقیده و ارزش‌های سازنده جهاد، برای عدالت تلاش و کوشش می‌ کند و هدفی جز رضای خدا ندارد.

این مسئول مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی خواند و اذعان کرد:  اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است، یادآور شد: پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ کند زیرا به فرموده مولایش امام حسین (ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در باورها و ارزش هاست.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.