يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/30
کدخبر :45906
24
چاپ :

بزرگ‌ترین مانع تولید در ذهن‌هاست

رئیس اتاق کرمان با تاکید بر این‌که صادرات می‌تواند سبب توسعه‌ی متوازن استان شود، گفت: «صادرات تنها راه نجات تولید و تولید تنها ناجی استان و کشور است».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،

 رئیس اتاق کرمان با تاکید بر این‌که صادرات می‌تواند سبب توسعه‌ی متوازن استان شود، گفت: «صادرات تنها راه نجات تولید و تولید تنها ناجی استان و کشور است».

وی همچنین صادرات را تنها راه نجات تولید دانست و تاکید کرد: «بزرگترین مانع برای تولید در ذهن‌هاست و باید ذهن‌ها به سمت مانع‌زدایی فیزیکی در مسیر تولید هدایت شوند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده در شصتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: «مسیر توسعه‌ی متوازن و پایدار استان کرمان در همه‌ی ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... از صادرات به عنوان محور اقتصاد می‌گذرد».

وی افزود: «باید مدل مفهومی برای توسعه‌ی صادرات استان در نظر گرفت زیرا صادرات تنها راه نجات تولید و تولید تنها ناجی استان و کشور است».

رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: «صادرات به معنای رقابت، بهره‌وری، روابط، تکنولوژی و... است و لازمه‌ی شکل‌گیری جامعه‌ی توسعه‌یافته از محل صادرات تامین می شود».

وی با تاکید بر این‌که همه‌ی قوای نظام باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند، ادامه داد: «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، موضوعات جدی مورد بررسی در نشست‌های شورای گفت‌وگو در سال جاری خواهد بود تا بتوان با استفاده از این ظرفیت فضای کسب و کار و شاخص‌های اقتصاد کلان را بهبود بخشید».

طبیب‌زاده اظهار کرد: «بزرگترین مانع برای تولید در ذهن‌هاست و باید ذهن‌ها به سمت مانع‌زدایی فیزیکی در مسیر تولید هدایت شوند».

برچسب ها : رئیس اتاق کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.