شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/24
کدخبر :65759
16
چاپ :

برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای روحانی کشور در کرمان

رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی استان کرمان گفت: اجلاسیه کنگره ۴ هزار شهید روحانی و اولین یادواره ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم کشور در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی عرب‌پور  در نشست خبری با محوریت استقبال از کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور و اولین یادواره ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم کشور افزود: این برنامه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ ظهر در مصلی بزرگ تمام علی (ع) برگزار می‌شود. 

وی در بخشی از سخنانش گفت: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی حوزه های علمیه هستند. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او با یادآوری سخنان امام راحل اظهار کرد: روحانیت در همه عرصه‌ها و میادین انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است و در همراهی امام راحل در به پیروزی انقلاب نقش موثری داشتند. 

رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی استان کرمان بیان کرد: روحانیون در دوران کرونا ایثارگری های زیادی انجام دادند و خود را قربانی مردم کردند. 

وی از رشادت‌های روحانیون در دوران دفاع مقدس سخن گفت و افزود: نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس در عرصه رزم، تبلیغات و ... قابل کتمان نیست. 

حجت‌االاسلام عرب‌پور این گنگره مقرر بود این کنگره در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به دلیل شهادت سردار دل‌ها در دی‌ماه آن سال و سپس شیوع کرونا این کنگره به تعویق افتاد و ۴ خردادماه امسال در شهر قم برگزار می‌شود. 

وی تعداد شهدای روحانیون استان کرمان را ۱۴۵ شهید اعلام کرد و افزود: دو شهید روحانی مدافع حرم نیز متعلق به کرمان است. 

سردار محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: کارهای اجرایی این اجلاسیه با سپاه است اما انعکاس و تحلیل اجلاسیه با رسانه‌هاست. 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاثیرگذاری اجلاسیه را وابسته به انتشار و انعکاس مناسب آن دانست. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.