يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/01/25
کدخبر :45825
32
چاپ :

برگزارکنندگان مراسم جشن و عزا منتظر برخورد قانونی باشند

دادستان‌ عمومی و انقلاب شهرستان‌ رفسنجان با اشاره به شیوع گسترده کرونا گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌ جشن عروسی، عزاداری، افطاری، دورهمی ها و تجمعات که تهدیدی علیه سلامتی جامعه است، برخورد خواهد شد.

بهگزارش دل عالم به نقل از ایرنا،دادستان‌ عمومی و انقلاب شهرستان‌ رفسنجان با اشاره به شیوع گسترده کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این‌ بیماری گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌ جشن عروسی، عزاداری، افطاری، دورهمی ها و تجمعات که تهدیدی علیه سلامتی جامعه است، برخورد خواهد شد.

ایمان‌ شهسواری روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در حال حاضر با آمار افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بصورت بستری و سرپایی مواجه هستیم‌ و وضعیت‌ کنونی شهرستان رفسنجان بنا به اعلام وزارت بهداشت، بحرانی است.

وی ادامه داد: برگزاری آئین‌ هایی همچون عروسی، عزاداری و ترحیم، دورهمی های خانوادگی و تجمعات بستر شیوع بیماری کرونا را فراهم‌ کرده و موجب شده کرونا با شیب تندی افزایش یابد.

دادستان رفسنجان با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌ ماه مبارک رمضان توصیه کرد: در این ماه مراسم افطاری برگزار نشود تا سلامتی افراد به خطر نیفتد.

شهسواری تاکید کرد: برگزاری هرگونه آیین عروسی، ترحیم، افطاری، دورهمی و تجمعات ممنوع است و با هر نوع تخلف برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

شهسواری خاطرنشان کرد: در صورت دریافت هرگونه گزارش مبنی بر برگزاری تجمع و دورهمی ها که بیشترین دلیل افزایش آمارهای کنونی است، با متولیان برنامه و صاحبان مجالس به جرم تهدید علیه سلامتی جامعه برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.

وی از مردم خواست، ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه و به منظور کنترل این بیماری، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.