شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/23
کدخبر :100030
2
چاپ :

بررسی زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی در راور/ تاکید بر همکاری ادارات در جلب مشارکت مردم

در نشستی با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و اعضای کمیته‌های فناوری اطلاعات، مالی و پشتیبانی کارگروه اجرای انتخابات، وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط و شعب اخذ رأی شهرستان راور بررسی شد.

رضا عباسی در این نشست با تأکید بر ضرورت بررسی نیازها و آماده‌سازی شعب اخذ رأی گفت: همه تجهیزات و ملزوماتی که برای برگزاری انتخابات نیاز است، باید در اسرع وقت آماده شود تا مشکلی در روند رأی‌گیری ایجاد نشود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، فرماندار راور افزود: در سنوات گذشته ارائه‌ شناسنامه یکی از شروط اصلی اخذ رأی بود اما در انتخابات پیش‌رو، رأی دهندگان با پنج سند هویتی از جمله گواهینامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و شناسنامه می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات بر مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و افزود: با توجه به تصریح قانون انتخابات، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند در کنار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، برای مشارکت پرشور و حداکثری شهروندان در این رویداد مهم همکاری کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.