جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/02/26
کدخبر :47413
41
چاپ :

باشگاه های رزمی کرمان درخواست تسهیلات کرونا را ارائه کنند

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان گفت: باشگاه ها برای دریافت تسهیلات کرونا ضمن ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان باید درخواست تسهیلات خود را هرجه سریعتر ارائه کنند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان گفت: باشگاه ها برای دریافت تسهیلات کرونا ضمن ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان باید درخواست تسهیلات خود را هرجه سریعتر ارائه کنند که بتوانیم برای رفع چالش های آنان اقدام کنیم.

 علیرضا ابراهیمی روز شنبه در نخستین نشست تخصصی مربیان فعال کمیته کیک بوکسینگ wka استان کرمان با اشاره به درخواست علیرضا صادقی رییس این کیمته افزود: باشگاه‌ها و مجموعه های ورزشی رزمی باید ابتدا در سامانه یاد شده ثبت نام کنند و پس از آن با پیگیری هیات سهمیه تسهیلات کرونا را جذب می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه طی خردادماه سال جاری در استان کرمان گفت: رییس، نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در این مجمع حضور دارند که از این راه تایید نهایی میزبانی کرمان را دریافت می کنیم.

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان با بیان اینکه اعتباراتی قابل توجه به بحث همگانی تعلق می گیرد که می تواند در قالب احداث زیرساخت های ورزشی دنبال شود گفت: در حوزه ورزش همگانی بودجه ای برای هیات ها در نظر گرفته شده که به صورت مجزا می توانیم آن را تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه سبک ها با برنامه و طرح جامع در قالب ورزش همگانی فعالیت خود را آغاز کنند گفت: از این راه می توان برنامه ریزی برای ورزش همگانی را انجام و بودجه را در هیات استان تامین و پرداخت کرد و رشته ها و سبک های مختلف باید در این رویداد ورود کنند. 

برگزاری مسابقات مجازی کیک بوکسینگ در کرمان پیگیری می شود

منصور صادقی رییس کمیته کیک بوکسینگ WKA شهرستان کرمان نیز در این نشست گفت: تکنیک در مسابقات مجازی بسیار مهم است و نمایش ضربات مناسب می‌تواند در مسابقات فیزیکی نیز مفید واقع شود لذا برگزاری این مسابقات از اهمیتی ویژه برای ما برخوردار است که پیگیری می شود.

وی با اشاره به ضرورت بستن تقویم فعالیت بانوان و مربیان در سال 1400 گفت: فعالیت شهرستان‌ها هم باید به این تصویم اضافه شود که خردادماه در مجمع سالیانه هیات بتوانیم کاری برای کرمان انجام دهیم، ضمن آنکه باید پیش از دیگران باشیم.

مدیر باشگاه سلاطین و مربی کیک بوکسینگ wka استان کرمان نیز در این نشست گفت: مربیگری به شغل سوم و چهارم ما تبدیل شده که باید عشق به آن داشته باشیم زیرا به علت های نداشتن درآمد مالی، کرایه های بالا و تعطیلی های پیاپی بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده ایم.

یغمایی با بیان اینکه باشگاه ها به عنوان نخستین نقطه با مصوبات کرونا تعطیل می شوند و به عنوان آخرین مکان بازگشایی می‌شوند افزود: علیه باشگاه ها در فضای مجازی جوسازی می شود که باید راهکاری برای این تخریب ها اندیشیده شود. 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.