جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/01/26
کدخبر :45853
60
چاپ :

بازار و واحدهای صنفی غیرضروری سیرجان تعطیل شد

فرماندار سیرجان از تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری سیرجان به منظور کنترل کرونا خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از خبرگزاری مهر،با توجه وضعیت قرمز در شهرستان و به منظور کنترل افزایش آمار مبتلایان به کوید ۱۹ و با تصمیم ستاد کرونای شهرستان، بازار و صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ این شهر تعطیل شدند تا وضعیت بحرانی بهبود یابد.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی مقابله با کرونای شهرستان سیرجان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار شهرستان از روند اجرای تعطیلی اصناف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می‌کنند.

فرماندار سیرجان گفت: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سیرجان با تأکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه، گفت: تمام مسئولان ادارات شهرستان سیرجان مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا را در دستور کار خود قرار می‌دهند زیرا حفظ سلامت مردم خط قرمز است و در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

وی همچنین افزود: خارج شدن از این شرایط فقط با همکاری مردم امکان پذیر است و از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله هر چه سریع‌تر به شرایط قبل برگردیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.