دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1401/01/31
کدخبر :64995
37
چاپ :

اولویت مسئولین باید کودکان کار و بی‌سرپرست باشد

طبق قانون حمایت از کودکان و نوجوانان، مسولین بایستی اولویت کاری خود را آموزش و مناسب سازی محل اسکان و زندگی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، قرار دهند.

سید مهدی قویدل درجلسه پیگیری مصوبات نشست بررسی وضعیت کودکان کار و بد سرپرست که با حضور شعر باف شهردار کرمان، وحید زاده سرپرست بهزیستی استان، اثنی عشری معاون اداره اتباع خارجی استان کرمان و سایر مسیولین برگزار شد، اظهار کرد: نظر به ابلاغ آیین نامه اجرایی  قانون حمایت از کودکان و نوجوانان به همه دستگاه های اجرایی، موضوع ساماندهی و آموزش کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست، مطابق ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب ۱۳۹۹/۰۲/۲۳وظیفه همه دستگاه های مسئول در این قانون پیش بینی شده است.
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: در راستای اجرای این قانون مسولین باید اولویت کاری خود را آموزش و مناسب سازی محل اسکان و زندگی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، اطلاع رسانی عمومی در این حوزه قرار دهند. 
این مقام قضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بحث مشکلات بچه های آفتاب به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان کرمان می باشد و تا حصول نتیجه رضایت بخش در این خصوص، پیگیری ها توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان ادامه خواهد یافت.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.