دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/07/06
کدخبر :57356
52
چاپ :

اورژانس از زائران اربعین در بازگشت به کشور تست کرونا می‌گیرد

رئیس سازمان اورژانس کشور، با بیان ما آماده هستیم که در هنگام بازگشت زائران به کشور از آن‌ها تست کرونا بگیریم.

«اگر زائری در این زمینه دچار مشکل جدی باشد به بیمارستان منتقل می‌شود و یا در نقاهتگاه تهیه شده نگهداری می‌شود و وضعیتش به دانشگاه علوم‌پزشکی محل سکونتش نیز اطلاع‌رسانی می‌شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، صابریان با بیان این‌که تعداد قابل توجهی از نیروهای ما به صورت داوطلبانه و با دل و جان درگیر موضوع اربعین حسینی و ارائه‌ی خدمات به زائران هستند، افزود: «تقریبا ۱۵۰ آمبولانس در کل کشور، ۱۲ اتوبوس آمبولانس، ۱۰ بالگرد و ۵۰۰ پرسنل اورژانس در حال ارائه‌ی خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند».

 رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه ما آماده هستیم که از زائران در هنگام بازگشت به کشور تست کرونا بگیریم، خاطرنشان کرد: «اگر زائری در این زمینه دچار مشکل جدی باشد به بیمارستان منتقل می‌شود و یا در نقاهتگاه تهیه شده نگهداری می‌شود و وضعیتش به دانشگاه علوم‌پزشکی محل سکونتش نیز اطلاع‌رسانی می‌شود».

صابریان که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، با بیان این‌که تاکنون خوشبختانه مشکل خاصی برای زائران پیش نیامده است و امیدواریم تمام زائران سفر بی‌خطری داشته باشند، اظهار کرد: «از زائران می‌خواهیم که در هنگام بازگشت به کشور عجله نکنند و اجازه دهند کادر درمان به نحو احسن خدمات خود را ارائه کرده و مسئولیت‌هایی که برعهده دارند را انجام دهند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.