جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/15
کدخبر :104381
0
چاپ :

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خباثت رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خواست با ظرافت‌های اجتماعی، خباثت رژیم صهیونیستی و کودک کش را بیش از این به تصویر بکشند.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران و مستشاران ایرانی اظهار کرد: رسانه‌ها باید تبیین کنند کجای دنیا با این جهالت و بدون ملاحظات استراتژیک چنین حملات ددمنشانه‌ای صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی با این درندگی کنسولگری جمهوری اسلامی را به عنوان بخشی از خاک کشورمان هدف قرار داده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بی اعتنایی بنگاه‌های رسانه‌ای وابسته به کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به قتل عامل مردم، کودکان و زنان غزه را مورد نکوهش قرار داد که فقط در شعار حقوق بشر را فریاد می‌زنند و افزود: شهادت فرزندان ایران اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند اما اهالی فرهنگ و رسانه باید ددمنشی صهیونیست‌ها را با زبانی گویا به گوش جهانیان برسانند تا اینکه حامیان این همه وقاحت، رسوا شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، عزم ملت ایران اسلامی را در برخورد با هر گونه تعرض به تمامیت ارضی کشورمان ستودنی عنوان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی تعرض به خاک سرزمینشان را بر نمی‌تابند و خواستار برخورد با چنین تحرکاتی هستند که باز هم اینجا وظیفه اهالی رسانه و فرهنگ است که همصدا با ملت، رسوایی رژیم کودک کش را فریاد بزنند.

حسینی، رسانه‌ها را زبان گویای مظلومان دانست که در این برهه از زمان باید همچنان در میدان باشند و اجازه عرض اندام به بنگاه‌های دروغ پراکنی را ندهند و اظهار کرد: جنگ امروز جنگ نرم و رسانه‌ای است و باید در قله اطلاع رسانی و روشنگری پیشگام باشیم. 

وی توجه به تولید محتوا در فضای مجازی را متناسب با اتفاقات و رخدادهای منطقه‌ای و بین المللی از دیگر وظایف خانواده بزرگ رسانه دانست که باید با بکارگیری ظرفیت‌های هنری در فروپاشی رژیم صهیونیستی و استکبار مشارکت داشته باشند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، گفت: جامعه فرهنگ، هنر و رسانه جنوب کرمان نیز همگام با ملت ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان حمله کور به کنسولگری ایران را در دمشق محکوم کرده و در راستای تبیین هر چه بیشتر زوایای پنهان آن پای کار خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به روز قدس بر لزوم انعکاس حضور مردم در حمایت از ملت فلسطین و غزه تاکید کرد و افزود: با توجه به حادثه اخیر انتظار می‌رود روز قدس امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار و انعکاس داده شود که باز هم نقش تأثیرگذار رسانه ها را می‌طلبد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.