يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1401/02/10
کدخبر :65152
15
چاپ :

اهالی زادگاه شهید سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای ماندگار خلق کردند

اهالی دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند با صدور پیام مشترک از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در این پیام آمده است، حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماد عزم و اراده مردم در حمایت از آرمانهای فلسطین و قدس شریف در دیار سردار شهید سپهبد سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.                     

این پیام می افزاید، حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف دارد.  

امام جمعه و استاندار کرمان در ادامه آورده اند، راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه ای عزتمند و مقتدر از حمایت مستمر، وحدت بخش و آگاهانه مردم از آرمانهای فلسطین است.
 این پیام می افزاید، در دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم کرمان با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی و زینی وند آورده اند، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان همچون همیشه به ندای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلع العالی) لبیک گفتند و موجب دلگرمی ملت های ستمدیده جهان شدند. 

این پیام می افزاید، بر خود لازم می دانیم از حماسه غرورآفرین و عزتمندانه و حضور آگاهانه و مبتنی بر دشمن شناسی مردم همیشه در صحنه استان کرمان قدردانی کنیم.

در پایان این پیام آمده است، همه ما در راه پیمودن و تحقق آرمان های والای بیداری اسلامی و حمایت از آرمانهای فلسطین و قدس شریف که سردار سپهبد شهید سلیمانی در این راه جان خود را فدا کرد و شهید قدس نامیده شد، مصمم هستیم و در ظل پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پیروزی و آزادی قدس شریف این راه را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.