جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/15
کدخبر :104378
0
چاپ :

انجام بیشترین عملیات‌های امدادونجات نوروزی در سیرجان، جیرفت و ساردوئیه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، بیشترین خدمات امدادی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و ساردوئیه انجام شده است.

محمد امیرخانی اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ که از ۲۴ اسفندماه گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری اجرا شد، بیشترین خدمات امدادی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و ساردوئیه انجام شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: ۷۶ عملیات امداد و نجات در مدت مذکور در این شهرستان‌ها انجام شده که ۵۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود.

امیرخانی بیان کرد: در این عملیات‌ها به ۱۵۷ نفر امدادرسانی شده که ۵۱ نفر در حوادث ترافیکی رهاسازی و ۲۴ مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در مجموع عملیات‌ها ۲۵۷ نفر نیروی هلال احمر در قالب ۸۰ تیم عملیاتی به حادثه‌دیدگان خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۴ نفر مصدوم در حوادث جیرفت، سیرجان و ساردوئیه داشتیم، افزود: در عملیات‌های امدادرسانی نقاط مختلف طرح نوروزی از ۸۰ دستگاه ناوگان ترابری هلال احمر استان کرمان استفاده شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.