دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1401/06/03
کدخبر :69444
9
چاپ :

انتقاد از کوتاهی‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان

استاندار کرمان گفت: مجموعه‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان مغفول مانده‌اند و در زمینه معرفی آنها کوتاهی کرده‌ایم.

محمدمهدی فداکار در جریان بازدید از برخی پروژه های میراث فرهنگی کرمان از جمله هتل فرهنگسرای وکیل افزود: این هتل در هفته گردشگری افتتاح خواهد شد و ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است که با ۱۷۵ اتاق و حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ تسهیلات اخذ شده بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، استاندار کرمان در ادامه از موزه «سیم و زر» که قبلا «حمام ابراهیم خان» بود نیز بازدید کرد و افزود: تلاش داریم برای ادامه کار در حوزه میراث فرهنگی همفکری داشته باشیم چرا که این مجموعه‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان مغفول مانده‌اند و در زمینه معرفی آن‌ها کوتاهی کرده‌ایم.

وی بعد از بازدید از مجموعه تاریخی گردشگری باغ بیرم آباد، خاطرنشان کرد: این مجموعه مربوط به آستان قدس رضوی بوده و آستان قدس این مجموعه را بازسازی و نوسازی کرده است بنابراین آزاد بودن حضور عامه مردم در این جاذبه گردشگری شرط اصلی برای ارایه تسهیلات از سوی استانداری است.
فداکار افزایش جاذبه‌های گردشگری استان را مهم دانست و افزود: ساختمان‌های قدیمی و کاروانسراهایی که در خیابان شهدا در حال تخریب بوده یا ازبین رفته بودند با کمک میراث فرهنگی و استانداری پیگیری شده و تسهیلات با نرخ پایین برای اجرای پروژه‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران این حوزه قرار داده شده و خواهد شد.

فداکار اظهارداشت: رسانه‌ها کمک کنند تا این جاذبه‌های گردشگری هم در استان و هم در خارج از استان بخوبی معرفی شوند و در حفظ این آثار ماندگار و تاریخی بکوشیم.
استاندار کرمان همچنین از جاذبه گردشگری باغ موزه هنرمند در لنگر ماهان، مجتمع گردشگری شبدیز در هفت باغ علوی و مجتمع پارک آبی دکتر ضیا که در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع احداث شده، بازدید کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.