يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/01/26
کدخبر :45845
47
چاپ :

امتحانات خرداد پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، از برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان در خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، از برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان در خرداد سال جاری خبر داد.

احمد اسکندری نسب روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به روند برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰ افزود: بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات خردادماه سال جاری فقط برای دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در سایر پایه ها و دروس غیر فنی و پایه فنی، مسئولیت ارزشیابی دروس، بر عهده مدیر مدرسه و بر اساس تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

اسکندری نسب ادامه داد: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان در پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری است و امتحانات دروس شایستگی های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه های تحصیلی فنی و حرفه ای و کاردانش نیز به صورت حضوری بوده و سئوالات بر اساس «وضعیت قرمز» طراحی خواهد شد.

افزون بر ۶۰۰ هزار دانش آموز در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.