جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/07/17
کدخبر :57669
29
چاپ :

امام جمعه کرمان ولایت محوری از شاخصه‌های برتر نیروی مسلح کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ولایت محوری و مردمی بودن از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح در کشور به شمار می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: در دنیای امروز که نیرهای مسلح در کشورهای مختلف ماموریت های مشابهی دارند، آنچه نیروهای مسلح ما و نیروی انتظامی را از سایر نیروهای مسلح در کشورهای مختلف تمایز می دهد، مردمی بودن و برای مردم کار کردن است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله نیروی انتظامی از بطن مردم برخواسته اند و برای مردم تلاش می کنند که بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: مولفه دیگری که ارزش کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد این است که آنها همه تلاش و همت شان این است در ماموریت های خود رضایت خداوند را کسب کرده و انجام وظیفه را بهترین شکل ممکن انجام دهند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: محور ارزشی و افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تبعیت از امامت و ولایت به معنای پذیرش حکم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا و تلاش در راستای اجرای ماموریت ها بر اساس فرمایشات و تاکیدات ایشان است که موجب ارزشی و مکتبی شدن کار نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی می شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.