جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/09/27
کدخبر :60503
27
چاپ :

امام جمعه سیرجان شب یلدای فاطمی داشته باشیم

آیین شب یلدا فرصت همدلی و مهربانی در بلندترین شب سال ایرانیان مهرپرور است که دور سفره محبت و یکرنگی با محبت اهل بیت این مناسبت را زنده نگه داریم.

 حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود: این مناسبت فرصتی است که امسال یلدای فاطمیه را زنده نگه داریم و سنت صله رحم را در کنار محبت اهل البیت و حضرت زهرا (ع) پاس بداریم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تابع محض ولایت برای دفاع از دین اسلام بودند و در اوج بندگی خداوند قرار گرفتند با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه اظهارداشت: باید عزاداری ها به این مناسبت با رعایت اصول بهداشتی کرونایی برگزار شود.

امام جمعه سیرجان همچنین با تاکید بر ضرورت وحدت بین مذاهب اظهارداشت:  اهل سنت نیز محبت خاصی به اهل البیت دارند که حسابشان از بعضی افراد که دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند جداست.

وی همچنین با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ که تحویل مجلس شده اظهارامیدواری کرد که با همکاری خوب خانه ملت و دولت این بودجه بتواند در حل مشکلات مردم تاثیرگذار باشد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.