دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/08/29
کدخبر :59242
71
چاپ :

امام جمعه جیرفت آمریکا درصدد راه انداختن جنگ رسانه ای است

امام جمعه جیرفت گفت: آمریکا مذاکرات را به محل باج خواهی خود تبدیل کرده لذا به دنبال جوسازی و جنگ رسانه ای است.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: در زمینه مذاکرات باید از گذشته عبرت گرفت و طرف های مذاکره بدانند دولت و ملت ایران تنها مذاکراتی را دنبال خواهند کرد که بتواند اثر عملی در رفع تحریم ها و تامین منافع ایران اسلامی داشته باشد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه مذاکرات با کشورهایی همچون روسیه و شرق بسیار موفقیت آمیز بوده است،اظهار داشت: موضوع هسته ای ایران تحت تاثیر جوسازی دشمن قرار نخواهد گرفت.
امام جمعه جیرفت به اهمیت فرهنگ بسیجی اشاره کرد و این فرهنگ را گره‌گشا دانست و افزود: ورود بسیج در هر عرصه ای همراه با خیر و برکت بوده است. 
وی یکی از مصادیق حضور پربرکت بسیجیان را در مقابله با ویروس منحوس کرونا برشمرد و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بیانگر بروز بودن و حضور بسیج در خط مقدم حل مسائل کشور دانست.
وی ضمن اشاره به گرامیداشت یاد شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اسلامی افزود: امروزه ایران حرف نخست را در تولید انواع موشک‌ها می‌زند.
حجت‌الاسلام تارم به عملکرد دولت جدید نیز اشاره داشت و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز میراث دولت گذشته است.
وی اظهار داشت: دولت جدید امور را تحویل گرفته و بسیاری از بی اعتمادی ها تبدیل به اعتماد شده است.
امام جمعه جیرفت، تامین واکسن، اجرای طرح مسکن، احیای واحدهای تولیدی غیرفعال را از جمله اقدامات شاخص دولت برشمرد و اظهار داشت: با صبر انقلابی مردم، همت و تلاش شبانه روزی دولت موضوع رفع گرانی ها به ثمر خواهد نشست.
خطیب جمعه جیرفت گفت: برخی به دنبال حاشیه سازی برای انحراف دولت و جامعه هستند که همگان بویژه اصحاب رسانه باید با هوشمندی اقدامات اساسی را دنبال کنند.
وی اقدامات صورت گرفته توسط دولت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت بدون یک ریال استقراض و چاپ اسکناس بدون پشتوانه توانسته امور کشور را اداره کند.
حجت‌الاسلام تارم، اخلاص را از ویژگی‌های بارز و رکن بسیج و بسیجی برشمرد و توکل به خدا، ذلت ناپذیری، کار برای رضای خدا، نیکوکاری، خستگی ناپذیری در مسیر اهداف الهی و جهاد را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: بالاترین نیکی شهادت در راه خدا است و بی‌ادعا بودن با وجود ارمغان آوردن امنیت و آسایش برای جامعه یکی دیگر از خصوصیات بسیجیان محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: مهم استمرار توفیق بسیجی و انقلابی بودن تا آخر عمر و استقامت در این مسیر است.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.