يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/10/12
کدخبر :99494
4
چاپ :

الهامی، تنها خوشحالِ فاجعه فوتبال رفسنجان

با وجود اینکه تیم فوتبال مس رفسنجان از ۶ بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده، ساکت الهامی سرمربی، این فاجعه را یک فتح می‌داند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر کشور با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی، در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفته و فاصله امتیازی زیادی با تیم های بالاسر خود دارد؛ این درحالی است که از سوی دیگر این تیم فقط در فاصله پنج امتیازی با ۲ تیم در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار گرفته که به هیچ وجه حاشیه امنی به شمار نمی رود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مس رفسنجان با ۲۲ گل خورده و هشت باخت، دومین خط دفاعی ضعیف نیم فصل لیگ برتر به حساب می آید و آمارها نشان می دهد که یک لغزش کوچک نشانه های بحرانی شدن در این تیم را دوچندان می کند.

از سوی دیگر نتایج ضعیف هفته های اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان آنقدر بوده که مخالفان ساکت الهامی دیگر ساکت ننشینند و سیل انتقادها را به سمت عملکرد کادر فنی این تیم روانه کنند، به نحوی که غیر از مدیران باشگاه مس، دیگر کسی پشتیبان او نباشد؛ این نارضایتی ها در بازی روز گذشته مس مقابل پرسپولیس نیز به چشم می آمد.

مس رفسنجان در قالب تیمی پر استرس و پراشتباه به میدان رفته بود که هر لحظه احتمال جرقه و درگیری در این تیم به چشم می آمد و هر اتفاق کوچکی نزدیک بود به یک جنگ داخلی تبدیل شود؛ البته بازیکنان مس دیروز توانستند تا سوت پایان بازی خویشتنداری کنند و درگیری های فیزیکی و لفظی به پایان این بازی کشیده شد، جایی که بازیکنان با هم یقه به یقه شدند.

اختلاف رفسنجانی ها و الهامی از کجا آغاز شد؟

همه چیز در مورد جدال الهامی و رفسنجانی ها از سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز شد؛ جایی که الهامی سرمربی هوادار تهران بود و باوجود اینکه از زمین این بازی اخراج شد، پس از پیروزی در این مسابقه که با گل شدن آخرین پنالتی هوادار رخ داد، از روی سکوهای تماشاگران، رو به خبرنگاران کرد و این جمله جنجالی را به زبان آورد: «من با چهارتا پیرزن هم این‌ها را می‌برم».

البته الهامی در نشست خبری این کلمات را ناشی از فشار بازی دانست و خیلی زود عذرخواهی کرد، با این وجود به نظر می رسد که این حرف و سخن ها برای رفسنجانی ها خیلی گران تمام شده، آنان در هفته بیست و یکم لیگ برتر سال گذشته یکبار دیگر روبه روی هوادار تهران قرار گرفتند اما این بار زمانی که مهرداد رضایی بازیکن مس مقابل هوادار گلزنی کرد، خوشحالی پس از گل خود را به حالت یک پیرزن نشان داد تا پاسخ الهامی را داده باشد.

الهامی از ابتدای فصل جاری زمانی که به عنوان سرمربی مس رفسنجان انتخاب شد، نخستین کاری که کرد، کنار گذاشتن رضایی و دیگر مخالفانش از تیم مس بود، گرچه رضایی به ذوب آهن اصفهان پیوست اما به نظر می رسد این اتفاق به مذاق عده ای خوش نیامده، ضمن آنکه جمعی از هواداران نیز سکوت کردند تا ببینند عملکرد این مربی در مس به کجا می رسد.

پس از پنج باخت پیاپی مس رفسنجان انتقادها نیز از این سرمربی شدت گرفت، به نحوی که پس از شکست چهار بر یک مس مقابل ملوان در رفسنجان، هواداران نیز سکوت خود را شکستند و با شعارهایی خواستار کناره گیری این سرمربی از هدایت مس شدند البته این انتقادها در شکست هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان نیز ادامه یافت.

با وجود اینکه الهامی پنج شکست پیاپی را تجربه می کرد، مخالفان زیادی در تیم، باشگاه و میان مردم داشت، از هم گسیختگی به عینه در رفسنجان دیده می شد تا اینکه همه را توجیه کند که مس رفسنجان به طور کامل در بحران فرو رفته و نیاز به پوست اندازی دارد.

عده ای می گفتند تکلیف الهامی پس از بازی با پرسپولیس تهران و عملکرد او در این بازی مشخص می شود، عده ای دیگر از جاپای محکم الهامی و دست های پشت پرده در حمایت از او سخن به میان می آورند اما این سرمربی خودش معتقد است که اصلا بحث اولتیماتوم در کار نبوده و اطلاعی از آن ندارد.

الهامی حتی پس از بازی پرسپولیس از پیروزی در این بازی سخن به میان آورد در حالی که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شده بود، همچنین سرمربی مس رفسنجان برنامه های خود را برای نیم فصل آینده تشریح کرد که حتی بدبین ترین هواداران رفسنجانی را هم متقاعد کرده او دیگر با کسب فقط یک امتیاز در مس ماندگار شده و شاید این تیم حداقل در نیم فصل بنای تغییر ندارد.

عده ای معتقدند که خوشحالی و سخنان الهامی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی بیانگر این موضوع است که قصد ندارد عملکرد فاجعه بار مس را در هفته های گذشته بپذیرد؛ عملکردی که حداقل برای رفسنجانی هایی که سال گذشته در رتبه پنجم لیگ برتر قرار گرفتند، قابل پذیرش نیست.

تیم فوتبال مس رفسنجان در ۱۵ بازی نیم فصل لیگ برتر ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جام خلیج فارس قرار گرفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.