يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/27
کدخبر :48447
56
چاپ :

افزایش مشارکت مردم در انتخابات رویکرد مهم پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از رویکردهای مهم پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت انتخابات، افزایش مشارکت گسترده در این رویداد مهم و دشمن شکن است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از رویکردهای مهم پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت انتخابات، افزایش مشارکت گسترده در این رویداد مهم و دشمن شکن است.

سردار "عبدالرضا ناظری" روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات قبل از انتخابات و آمادگی کامل پلیس برای برگزاری این رویداد حماسی افزود: پلیس اقدامات خود را با راه اندازی ۱۱ قرارگاه با محوریت قرارگاه امام علی (ع) از ماه ها قبل آغاز کرده به نحوی که از حدود ۴۰ روز قبل از آغاز زمان انتخابات، مامور و محافظ هر صندوق نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه همانطور که شهرستان ها در حوزه کرونا با رنگ بندی خاصی مشخص شده اند در حوزه جرائم فضای مجازی نیز یک رنگ بندی خاص مشخص کرده ایم و در حوزه هر منطقه با اشرافیت اطلاعاتی مشغول رصد و تحلیل این فضا هستیم.

سردار ناظری با اشاره به به کارگیری در مجموع ۱۱ هزار نیرو برای ماموریت انتخابات در استان کرمان گفت: در این رابطه بیش از چهار هزار و ۹۰۰ نیرو نیز از مجموعه سپاه و بسیج در حوزه نظم و امنیت انتخابات مشارکت می کنند و طی این مدت با حضور در تمام شهرستان های استان همه این نیروها را در خصوص نحوه انجام ماموریت نظم و امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، زمینه های افزایش مشارکت های مردمی و انتخاب اصلح آموزش دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مشارکت و آموزش نیروهای وظیفه مرکز آموزش شهید باهنر باغین تصریح کرد: مردم دیار کریمان و سایر هموطنان عزیزمان به تاسی از مکتب و منش حاج قاسم عزیز با حضور پرشور در این حماسه ملی یک بار دیگر دشمنان پرشمار میهن عزیزمان را با شکست مواجه خواهند ساخت.

امام جمعه کرمان نیز گفت: شاهد آمار و عملکرد و توفیقات خوب پلیس هستیم که البته یک فرمانده و مدیر خوب که در همه حوادث پیش رو سایر مسئولان حرکت می کند در راس این نیرو قرار دارد.

حجت الاسلام "حسن علیدادی سلیمانی" افزود: امسال موضوع مشارکت در انتخابات خردادماه بسیار جدی است و قطعا مردم علیرغم برخی مشکلات و کرونا یک حضور تحسین برانگیز خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این میان پلیس در حوزه نظم و امنیت انتخابات بسیار خوب برنامه ریزی کرده و این موضوع از گذشته تا هم اکنون وجود داشته است که در این رابطه امیدواریم در این فرصت باقیمانده با رفتار و اقدامات خود زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم سازیم و ما نیز به نوبه خود برای خادمان نظم و امنیت دعا می کنیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.