سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/11/03
کدخبر :100365
4
چاپ :

افتتاح نخستین سینما پس از زلزله در شهرستان بم

نخستین سینما پس از زلزله در شهرستان بم با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور و با همراهی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان افتتاح می‌شود.

در راستای سیاست عدالت فرهنگی و هدفگذاری برای ارتقاء ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد سینما، سالن سینما اطلس بم واقع در مجتمع تجاری اطلس، دارای سالنی نوساز با ظرفیت ۲۰۸ نفر فردا در بم افتتاح می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سینمای مذکور پس از ۲۰ سال از زلزله مهیب شهرستان بم توسط بخش خصوصی و با کمک موسسه سینما شهر و طی تفاهمنامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به سیستم صوت و تصویر و پرده نمایش مجهز شده و با اتصال به سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) و انجام چند اکران آزمایشی به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهد شد.

 از این پس سینمادوستان و مردم نجیب شهرستان بم از فرصت تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران در فضایی دلچسب و مدرن بهره‌مند می‌شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.