يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/30
کدخبر :48558
36
چاپ :

اعضای منتخب شورای شهر کرمان مشخص شد

فرماندار شهرستان کرمان نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرماندار شهرستان کرمان نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان را به صورت رسمی اعلام کرد.

"علی بابایی" در گفت و گو با ایسنا، از پایان یافتن شمارش آرای شورای شهر کرمان خبر داد و گفت: روز گذشته ۱۶۱ نفر به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر کرمان برای کسب ۱۱ کرسی این شورا در کرمان با هم به رقابت پرداختند.

وی منصور ایرانمنش با ۲۹۰۹۶، محمود بابایی با ۲۰۹۲۳، عشرت کردستانی با ۱۷۶۷۸، سید محمد موسوی با ۱۶۳۲۴، محمد امین زاده با ۱۵۹۷۴، علیرضا نادری با ۱۵۶۴۹، حسین چناریان نخعی با ۱۵۲۵۶، فتح الله مویدی با ۱۳۴۹۰، محمدامین شمسی گوشکی با ۱۲۹۶۱، محمدرضا کمساری بنانی با ۱۲۸۳۰و سید محمدصادق تقوی یزدی با ۱۲۰۸۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شده اند.

به گفته فرماندار کرمان زهرا لری، سید حجت الله موسوی قوام، هادی عسکری، کامران صنعتی، محسن نیکخواه، علی موحدی نیا و مسعود مسعودی به ترتیب با کسب ۱۱۵۹۲، ۱۱۰۹۶، ۱۰۶۷۵، ۱۰۳۶۹، ۱۰۰۴۱، ۹۴۰۲ و ۷۹۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر کرمان هستند.

به گزارش ایسنا، براساس قانون انتخابات، هیات اجرایی از تاریخ انتشاربه مدت دو روز در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.