يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/12/19
کدخبر :103762
0
چاپ :

استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور خبر داد.

علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان ۴.۵ هزار میلیارد تومان بار مالی برای وزارتخانه داشت و برای رفع مشکل بازنشستگان و نیروهای خرید خدمات آموزشی جلسات زیادی در دیوان محاسبات داشته‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در آزمون استخدامی قبلی از ۲۷ هزار ردیف استخدامی ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر قبول شدند و با این حال حدود ۱۱ هزار ردیف استخدام خالی ماند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی پیش‌رو تا پایان مرداد ۱۴۰۳ انجام و تا اول مهر برای آنان دوره آموزشی برگزار می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مدارس شبانه روزی هستیم، اظهار کرد: آزمون استخدام آموزگاری ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و همچنین برنامه‌ریزی برای جذب حدود ۲ هزار نفر مشاور برای استان‌ها صورت گرفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.