يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/09/16
کدخبر :60102
38
چاپ :

استاندار ۹۰ درصد از هدف‌گذاری اشتغال کرمان محقق شده است

۹۰ درصد از هدف‌گذاری اشتغال پیش‌بینی شده این استان تاکنون محقق شده و پیش‌بینی می‌شود این رقم در برخی شهرستان‌ها تا ۱۵۰ درصد نیز برسد.

علی زینی وند در شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور افزود: این استان در زمینه اشتغال خرد با همکاری بنیاد برکت رتبه نخست کشور را دارد و ۱۲ هزار پرونده اشتغال خرد نیز برای کرمان بویژه مناطق روستایی و محروم هدف گذاری شده است.وی بیان کرد: نشست های شورای مسکن در حوزه جهش مسکن به صورت منظم برگزار می شود و پیشنهاداتی برای اصلاحات نواقص هم ارائه شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، استاندار کرمان اظهار داشت: در حوزه تنظیم بازار نشست های هماهنگ و منظم برگزار می شود و برای حذف احتمالی ارز ترجیحی پیش بینی های منابع و ذخائر مشخص شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی در جذب اعتبار و بودجه استان کرمان ادامه داد: ۵۵ هزار میلیارد تومان سهم جذب منابع برای استان کرمان تعریف شده که هفت هزار میلیارد تومان آن فقط دولتی است.

زینی وند گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه و طرح قابل سرمایه گذاری در کرمان وجود دارد که در صورت جذب سرمایه رشد هشت درصدی استان کرمان دور از دسترس نیست.

وی بیان کرد: گزارش ۱۰۰ روزه اقدامات دولت در کرمان آماده ارائه است و با اینکه فصل جابجایی دولت را داشتیم، نگذاشتیم کارها با اختلال مواجه شود.

استاندار کرمان با اشاره به مهار کرونا در استان کرمان بیان کرد: روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان کرمان داشتیم اما همه اعم از مردم، واحدهای صنفی و نیروهای نظامی و غیره امکانات را پای کار آوردند که بدون مزاحمت توفیقاتی در این زمینه به دست آمد.

وی اظهار داشت: در استان با ابتکار مسئولان شورای تامین و نماینده ولی فقیه شورای راهبردی مدیران ارشد تشکیل شده تا موارد و مسائل مهم به بحث گذاشته و در مورد آنها گفت و گو شود تا اجماع و انگیزه برای پیگیری مسائل  اصلی شکل بگیرد.

زینی وند بیان کرد: در حال حاضر موضوع تامین آب استان کرمان در دستور کار و توجه مسئولان قرار گرفته که موضوع  بسیار مهمی است و امکانات برای موفقیت و رسیدن به اهداف در این حوزه مهیا شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.